Els Booms nieuw schaduwraadslid ChristenUnie

Elsdonderdag 07 maart 2019 22:01

Els Booms-van der Meer is toegetreden tot de ChristenUnie-fractie als opvolger van schaduwraadslid Annemieke Berg-Overbeek. Els Booms werkt in het dagelijks leven als manager Haarlemmermeer voor het Leger des Heils en is tevens als ZZP-er actief voor nazorg voor nabestaanden. Els heeft net een opleiding afgerond over het bestrijden van mensenhandel. Zij brengt dus veel kennis mee die goed bruikbaar is voor de commissie samenleving.

De ChristenUnie-fractie heeft afscheid genomen van schaduwraadslid Annemieke Berg-Overbeek. Annemieke is met haar gezin verhuisd naar Fryslân en kan daarom niet meer actief zijn voor de Haarlemse gemeenteraad. De ChristenUnie dankt haar voor haar inzet in de commissie samenleving in de afgelopen periode.

Inmiddels is Els Booms benoemd als opvolger en heeft zij in de gemeenteraad de eed afgelegd. Donderdag 7 maart heeft zij voor het eerst het woord gevoerd namens de ChristenUnie over onder meer de wachtlijsten in de WMO.

Archief > 2019 > maart