Gebedspunten ChristenUnie Haarlem maart 2017

zaterdag 25 maart 2017 23:55

• Dank voor het mooie verkiezingsresultaat voor de ChristenUnie. Bidt voor de kabinetsformatie dat er goede besluiten worden genomen voor ons land. Bidt ook voor wijsheid voor de Tweede Kamerfractie in het geval er een beroep wordt gedaan op de ChristenUnie om mee te doen aan de kabinetsonderhandelingen.
  • Binnenkort start de programmacommissie van ChristenUnie Haarlem met het schrijven van het verkiezingsprogramma. Bidt voor creativiteit en inzicht welke punten in het programma moeten worden opgenomen
  • Het college is bezig met het voorbereiden van de Kadernota die de contouren schetst van de begroting voor de komende jaren. Bidt voor wijsheid voor het college waar extra geld aan moet of juist minder geld aan kan worden besteed. College en raad zijn in gesprek over de toekomst van Haarlem als klimaatneutrale stad in 2040. Dit vraagt grote investeringen met nog veel onzekerheden. Het gaat dan bijvoorbeeld om het aanleggen van een collectief warmtenet en het afkoppelen van aardgas. De komende maanden wordt hier veel onderzoek naar gedaan waaronder een proefboring in Schalkwijk. Bidt dat de juiste besluiten worden genomen.

Reacties op 'Gebedspunten ChristenUnie Haarlem maart 2017'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.