Gebedspunten ChristenUnie Haarlem september-oktober 2019

vrijdag 20 september 2019 20:42

• Dank voor het vaststellen van het nieuwe prostitutiehoofdstuk in de Algemene Plaatselijke Verordening met aangescherpte regels zoals de verhoging van de prostitutieleeftijd. Bidt voor de afdeling Handhaving en de politie dat zij succesvol mogen zijn in de aanpak van illegale prostitutie en mensenhandel. Bidt ook voor de slachtoffers dat zij goede hulp zullen ontvangen en nieuw perspectief voor hun leven.
  • Bidt voor de vele woningzoekenden in de stad dat zij snel een geschikte plek mogen vinden en dat de woningbouw sneller van de grond komt.
  • Bidt voor de schuldhulpmaatjes in de stad. Deze vrijwilligers komen vaak schrijnende situaties tegen. Gelukkig lukt het door de hulp van deze maatjes vaak om mensen uiteindelijk weer schuldenvrij te krijgen, maar dit zijn vaak lange trajecten... Bidt voor volharding en wijsheid.
  • Bidt voor mensen die eenzaam zijn in Haarlem. Dank voor het werk van organisaties als stichting Present, stichting Ontmoeting en Stem in de Stad in Haarlem die veel van deze mensen bereiken.

Reacties op 'Gebedspunten ChristenUnie Haarlem september-oktober 2019'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.