Gebedspunten ChristenUnie Haarlem december-januari 2020

donderdag 03 december 2020 18:00

• Bidt voor wijsheid voor het college van B&W en de gemeenteraad bij het selecteren van de locaties waar een Domus-plus voorziening gaat komen voor verslaafde daklozen en waar Skaeve Huse gaan komen, een woonvoorziening voor mensen die in woonwijken voor overlast zorgen. Dit leidt tot veel discussies in de stad.
  • Bidt voor het campagneteam en de kandidaten van de landelijke ChristenUnie voor creativiteit en energie in de komende maanden en voor wijsheid om de juiste dingen te zeggen bij de vele debatten die gaan komen.
  • Bidt voor mensen die hun baan zijn kwijt geraakt of erg onzeker zijn over de toekomst van hun baan. Bidt voor herstel van de economie en voor wijsheid voor werkgevers hoe ze deze tijd door moeten komen.
  • Bidt voor mensen die eenzaam zijn in Haarlem. Contact is weer mogelijk maar veel reguliere activiteiten staan nog op een laag pitje. Bid voor de sociaal wijkteams en het werk van organisaties als stichting Present, stichting Ontmoeting en Stem in de Stad in Haarlem die proberen met zo veel mogelijk mensen contact te houden.

Reacties op 'Gebedspunten ChristenUnie Haarlem december-januari 2020'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.