Gebedspunten ChristenUnie Haarlem april 2022

vrijdag 15 april 2022 17:16

• Dank dat we als ChristenUnie ook de komende vier jaar weer vertegenwoordigd mogen zijn in de Haarlemse gemeenteraad. Bidt voor wijsheid voor de fractie voor het stellen van de juiste prioriteiten en het gebruiken van de juiste woorden. Bidt ook voor de andere raadsleden: voor goede besluiten voor onze stad.
  • Bidt voor vrede in de Oekraïne. De huidige crisis laat ons zien hoe kwetsbaar onze democratie is. Bidt voor de vele Haarlemmers uit Oekraïne die machteloos moeten toezien wat er in hun land gebeurd en in angst leven voor hun familie. Bidt voor de vrijwilligers die zich momenteel inzetten voor allerlei activiteiten voor de vluchtelingen uit Oekraïne die inmiddels ook in Haarlem zijn gearriveerd.
  • Bidt voor de jeugdzorg rond Haarlem. Er zijn nog steeds wachtlijsten en er loopt een belangrijke aanbesteding. Bidt dat jongeren die dat nodig hebben snel de juiste zorg krijgen. Bidt ook voor meer pleegouders, er is daar nog steeds een tekort aan.
  • Bidt voor een goed nieuw coalitieakkoord voor de gemeente. De partijen zijn er nog niet uit welke partijen gaan onderhandelen. Bidt dat er een stabiele coalitie zal komen voor het bestuur van onze gemeente en dat er goede keuzes gemaakt mogen worden voor de koers van onze stad.

Reacties op 'Gebedspunten ChristenUnie Haarlem april 2022'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.