Gebedspunten ChristenUnie Haarlem juli-augustus 2023

vrijdag 21 juli 2023 13:44

• Bidt voor een goed zomerreces van alle politici in Nederland. Bidt voor nieuwe inspiratie voor de politieke vraagstukken die op dit moment spelen en vragen om een oplossing.
  • Bidt voor de vele vrijwilligersorganisaties in Haarlem. Dat zij ook in het nieuwe seizoen weer voldoende vrijwilligers zullen hebben voor al het werk wat zij doen in onze stad.
  • Bidt voor een oplossing voor de crisis in de asielopvang. Er is over dit thema veel verdeeldheid in de samenleving. Ondertussen moeten veel asielzoekers regelmatig verhuizen en hier zijn vooral kinderen de dupe van. Bidt dat een nieuwe regering snel tot besluitvorming komt. Bidt voor eenheid ook in de regio nu de Spreidingswet langer op zich laat wachten en sommige gemeenten hierdoor voorlopig niet meer willen bijdragen aan de asielopvang.
  • Bidt voor het landelijke campagneteam dat de komende weken veel werk moet verzetten in verband met de vervroegde verkiezingen.

Reacties op 'Gebedspunten ChristenUnie Haarlem juli-augustus 2023'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.