Gebedspunten ChristenUnie Haarlem september-oktober 2023

woensdag 04 oktober 2023 16:53

• Bidt voor het landelijke campagneteam dat de komende weken veel werk moet verzetten in verband met de vervroegde verkiezingen. Bidt voor wijsheid voor de kandidaten dat zij in debatten en bij media-optredens de juiste woorden zullen gebruiken.
  • Bidt voor nieuwe inspiratie voor de politieke vraagstukken die op dit moment spelen en vragen om een oplossing. Bidt voor de burgemeester die samen met de burgemeesters in de regio de overlast van jongeren met Fatbikes probeert aan te pakken.
  • De gemeenteraad moet in november een begroting vaststellen terwijl de financiele toekomst erg onzeker is omdat het kabint gevallen is. Er dreigen vanaf 2026 forse bezuinigingen als het Rijk niet met extra geld komt voor gemeenten. Bidt dat zowel landelijk als lokaal de juiste besluiten worden genomen.
  • Bidt voor de vele vrijwilligersorganisaties in Haarlem. Dat zij ook in het nieuwe seizoen weer voldoende vrijwilligers zullen hebben voor al het werk wat zij doen in onze stad.

Reacties op 'Gebedspunten ChristenUnie Haarlem september-oktober 2023'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.